22 Ιουλ 2008

Επιστροφή στην Αθήνα...

Αρχές Ιουλίου έφυγα από την Αθήνα με την οικογένεια μου με προορισμό... τη Νάξο! Είναι ένα πραγματικά υπέροχο νησί, όμως κάθε χρόνο την επισκέπτομαι και μπορώ να πω ότι έχω αρχίσει λίγο να την βαριέμαι. Μάλλον, καλύτερα ας πούμε πως θα ήθελα καλύτερα να ταξιδεύω και σε καινούρια μέρη!! χιχι Τέσπα, μείναμε εκεί δύο εβδομάδες( ότι και να λέω όμως περάσαμε τέλεια!!). Μάλιστα μια μέρα κάναμε μονοήμερη εκδρομή στη Σαντορίνη! Και περάσαμε φοβεράάάά! Νοικιάσαμε ένα φιστικί τζιπάκι και κάναμε το γύρο του νησιού! Κάναμε βόλτες μες στα σοκάκια των χωριών, πήγαμε με τελεφερίκ μέχρι το παλιό λιμάνι, με καραβάκι πήγαμε μέχρι το νησάκι που έχει σχηματιστεί από το ηφαίστειο, και πήγαμε στον κρατήρα του(έκλαψα βέβαια και μια πετρούλα από εκεί για αναμνηστικό !! χεχε !). Μετά κάναμε μπάνιο στα ιαματικά νερά δίπλα στο ηφαίστειο!! Όμως το καλύτερο από όλα δεν το είπα ακόμα! Στην επιστροφή για να ανέβουμε πάλι πάνω (στη Σαντορίνη, από την πλευρά των λιμανιών, το τοπίο είναι πολύ απόκρημνο και για να κατέβεις χρησιμοποιείς το τελεφερίκ ενώ για να ανέβεις τα σκαλιά που υπάρχουν.) νοικιάσαμε μουλαράκια!!! Ήταν τόσο διασκεδαστικά!!! Εγώ ανέβηκα σε ένα υπέροχο λευκό το οποίο όμως ήταν πολύ μεγαλύτερο από όλα τα υπόλοιπα ! Στην αρχή είχα επιφυλάξεις για το αν θα κατάφερνα ΚΑΝ να ανέβω πάνω του !! Όλα όμως πήγαν καλά!! Μετά από αυτή την αξέχαστη βόλτα πήγαμε για κρέπες σε ένα όμορφο μαγαζάκι με θέα τη θάλασσα. Το βράδυ επιστρέψαμε στη Νάξο όλοι ενθουσιασμένοι!!! Όμορφα όμως πέρασαν και όλες οι μέρες στη Νάξο, μέχρι που το Σάββατο επιστρέψαμε (μαυρισμένοι) στην Αθήνα!


(η Σαντορίνη από την πλευρά των λιμανιών)









(εγώ πάνω στο μουλαρακι μου!
ακριβώς πίσω είναι η μητέρα μου και
πιο πίσω η αδερφή μου!!)









( ο κρατήρας του ηφαιστείου)

Δεν υπάρχουν σχόλια: